Viljandi kutsub puhkust planeerima Tuusiku-Tegija abil
Sel sügisel kutsuvad Viljandi linn ja maakond Eestimaalasi puhkust planeerima AI-tehnoloogial põhineva reisiroboti abil, kellele on antud hellitav nimi Tuusiku-Tegija.
Vahva digitegelane on kesksel kohal tänavu Viljandi linnavalitsuse ja Viljandimaa Arenduskeskuse korraldatavas turismi mainekampaanias. Linnapea Madis Timpsoni sõnul soovitakse kampaaniaga suurendada Viljandi linna ja maakonna tuntust reisisihtkohana eestlaste seas. „Oleme tänavuse kampaania ajastanud sügisperioodi algusesse, sest toimumas on palju põnevaid sündmusi meie teatri-, kontserdi- ja kunstisaalides ning samuti pakuvad mitmed restoranid sügisest inspireeritud menüüd. Kõike seda kutsume Eesti siseturiste tänavu sügisel, aga ka edaspidi avastama,“ lausus linnapea.
Viljandimaa Arenduskeskuse turismivaldkonna juht Johan-Kristjan Konovalov ütles, et teist aastat järjest korraldavad mainekampaaniat linn ja maakond koos. „Kui varasemalt on suuremaid mainekampaaniaid korraldanud Viljandi linn üksi, siis möödunud aastal tegime esimest korda koostööd nii, et linna kõrval olid välja toodud pakkumised tervest maakonnast. See õigustas ennast ja aitas kinnistada arusaama Viljandimaast kui ühtsest turismipiirkonnast. Koos tegutsemine on igal juhul mõistlik ja tuleb kasuks kogu maakonnale,“ rääkis Konovalov.
Oma isikliku tuusiku saavad kõik koostada lehel puhkus.visitviljandi.ee.
Viljandi linna ja maakonna mainekampaania loovlahenduse on väljatöötanud Hmmm Creative Studio. Kampaanias kasutatakse erinevaid digilahendusi ning välimeediapindasid Tallinnas ja Tartus. Kampaania maksumus on 24 329,88 eurot, millest 20 000 eurot tasub Viljandi linn ja 4329,88 eurot Viljandimaa Arenduskeskus Euroopa Regionaalarengu Fondi vahenditest.