Visit Viljandi reklaam Tallinnas Ülemiste keskuse ja Tartu mnt vahel. (Foto: Mega Meedia)

Viljandi suvine mainekampaania jõudis 12,5 miljoni silmapaarini

Viljandi linnavalitsuse ja Viljandimaa arenduskeskuse korraldatud linna ja maakonna ühine mainekampaania “Tule päevaks, jää nädalaks” tõi piirkonnale suure tähelepanu ja tõstis maakonna teiste sisemaiste reisisihtkohtade seas esile.

Visit Viljandi reklaam Tallinnas Ülemiste keskuse ja Tartu mnt vahel. (Foto: Mega Meedia)
Visit Viljandi reklaam Tallinnas Ülemiste keskuse ja Tartu mnt vahel. (Foto: Mega Meedia)

Viljandi linnapea Madis Timpsoni sõnul on oluline, et Viljandi linn koos maakonnaga oleks sihtkohana pildil. “See, et Viljandis on mõnus olla ja piirkonnas palju avastada, on meile endile ju hästi teada. Aga kui soovime, et ka järjest rohkem külalisi nendest võimalustest teada saaks, on oluline, et ennast aktiivselt pildil hoiame. Mul on hea meel, et linnavalitsus ja arenduskeskus koos turismiettevõtjatega selle kampaania korraldasid,” ütles Timpson.

Viljandimaa turismi turundusjuhi Marko Medari sõnul on tänu digireklaami suurele osakaalule võimalik kampaania tulemusi väga täpselt mõõta. “Kampaania eesmärk oli Viljandi linna ja maakonna kui atraktiivse reisisihtkoha tuntuse tõstmine eestimaalaste seas. Võib öelda, et keskmiselt nägi iga eestlane meie reklaami kümme korda ja see on väga hea tulemus,” ütles Medar.

6. – 26. juunini näidati Facebookis, Instagramis, Google reklaampindadel ja Youtube’s Viljandi reklaami üle 8,8 miljoni korra. Ligi 30 000 korral asus reklaami näinud inimene visitviljandi.ee veebilehelt piirkonna külastamise kohta lisainfot otsima. Peamiselt olid reklaamid suunatud Tallinnas ja Harjumaal elavatele inimestele. Tallinnas olid väljas ka Viljandi linna ja maakonda külastama kutsuvad reklaamplakatid, mida reklaamiagentuuri hinnangul nähti kampaaniaperioodi vältel 3,5 miljonil korral. 32 500 Postimehe lugejani jõudis suve alguses Viljandimaa turismiettevõtete eripakkumisi tutvustav vaheleht.

Statistikaameti andmetel suurenes ööbimiste arv Viljandimaa majutusasutustes tänavu juunis ja juulis mullusega võrreldes 20% (vastavalt 22587 ja 27117 ööbimist). Eestis keskmiselt veedeti kodumaistes majutusasutustes samal ajal 7% vähem öid. Augustikuu andmeid Statistikaamet veel avaldanud ei ole.

Kampaania “Tule päevaks, jää nädalaks” sai teoks Viljandi linna ja Euroopa Regionaalarengu Fondi toel.