Viljandi linn ja maakond kutsuvad kampaaniaga eestimaalasi suvitama

Täna algas Viljandi linna ja maakonna ühine turismi mainekampaania, mis kutsub Eesti elanikke siin kandis suvitama ja jääma päeva asemel peatuma hoopis nädalaks.

Kampaania „Tule päevaks, jää nädalaks“ viib Visit Viljandi kaubamärgi Tallinna linnapilti, Postimehe lugejateni ning suure hulga sotsiaalmeedia kasutajateni üle Eesti. Kampaania raames on üle 20 Viljandimaa turismiettevõtte teinud eripakkumisi, mida külalised saavad kasutada kupongide abil, mida jagatakse sotsiaalmeedias ja ajaleht Postimees vahel ilmuvas brošüüris. Eripakkumised leiab kampaania erilehelt puhkus.visitviljandi.ee. Lisaks on kampaania eel põhjaliku uuenduskuuri läbinud linna ja maakonna turismiportaal www.visitviljandi.ee.

„Viljandis on juba täna väga palju toredaid puhkuse veetmise võimalusi, mis annavad põhjuse siia tulla kohe mitmeks päevaks. Meie kultuurisündmused, eriilmelised galeriid ja suurepärased sportimisvõimalused järve rannas on kindlasti üks põhjus, et kogu perega aeg maha võtta ja sammud Viljandi poole seada,“ ütles Viljandi linnapea Madis Timpson, „Viljandi on kindlasti külaliste peamine sihtkoht, aga maakonna rikkalik loodus ja kultuuripärand annavad põhjuse jääda siia veelgi kauemaks.“

Viljandimaa turismiteenuste arendusjuht Johan-Kristjan Konovalov ütles, et kampaania eesmärk on tõsta Viljandimaad külastavate turistide hulka ja seeläbi siin tegutsevate turismiettevõtete käivet. „Olgugi, et viimased suved on meie turismiettevõtjatele edukad olnud, soovime et külalised jääksid meie juurde kauemaks ja avastaksid järjest enam ka piirkonda laiemalt. Seepärast on mul eriti hea meel, et kampaaniaga otsustasid liituda ka mitmed ettevõtted väljastpoolt Viljandi linna,“ rääkis Konovalov.

Mainekampaania loovlahenduse on välja töötanud Hmmm Creative Studio. Kampaania korraldajad on Viljandi linn ja SA Viljandimaa Arenduskeskus. Kampaania läbiviimist toetab Euroopa Regionaalarengu Fond.